Дүйсебаев Елнұр Хажкенұлы
Азаматтық:Қазақстан
Байланыс мәліметтері:
E-mail: maestro_bis@mail.ru
Академиялық лауазымы: мұғалім
Ғылыми дәрежесі: магистр
Жоғары білімі туралы дипломында көрсетілген мамандығының атауы мен нөмірі (шрифты): мұғалім-зерттеуші
Қызыметкер v қоса қызыметкер
1. БІЛІМІ /КВАЛИФИКАЦИЯСЫ: (ЖЫЛ, ЕЛ, ОҚУ ОРНЫ)
1.Қазақстан. Құрманғазы атындағы Қазақ Ұлттық Косерватория 2001-2005 хор дирижёры
2.Ресей. Жиганов атындағы Мемлекеттік Қазан Консерватория опера және симфония дирижёры 2007-2014
2. ЖҰМЫС ТӘЖІРИБЕСІ: (ЖЫЛЫ, АЙЫ, МЕКЕМЕ, ЛАУАЗЫМЫ )
1. Абай атындағы Мемлекеттiк Академиялық Опера және Балет театры.ХОР әртісі.2005-2012
2. Жұбанов атындағы Республикалық музыкалық мектеп 2014-2015 хор дирижёры.
3.Құрманғазы атындағы Қазақ Ұлттық Консерватория 2015 жылдан бастап
3. БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ: (ТАҒЫЛЫМДАМАЛАР, ТРЕНИГТЕР, СЕМИНАРЛАР, КУРСТАР)1. 21.10.2019 - 31.10.2019 ж. "аспаптар мен композиция негіздері тұрғысынан опералық-симфониялық дирижерлеу". РФ, н. а. Римский-Корсаков атындағы Санкт-Петербург Мемлекеттік консерваториясы
# |
Конференцияның атауы Name of the conference |
Мекеме атауы Name of the organization |
Елі Country |
Күні Date |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
ҚР (жергілікті және жоғары оқу орындарының ) |
||||
|
Қазақ музыкалық өнер өткен тұрғысында және осы |
А.Жұбанов атындағы Республикалық Қазақ музыкалық мектеп |
Қазақстан |
6.11.2014 |
|
|
|
|
|
ҚР (Республикалық, халықаралық) |
||||
|
|
|
|
|
ТМД елдері |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Басқа елдер |
||||
|
|
|
|
|
4. Ғылыми ізденімі (іздену аймағы):
ЖЫЛЫ |
Зерттеу жұмысының тақырыбы |
ЖОО/мекеме |
Грант болған жағдайда (ҚР БҒМ, Erasmus Mundus және т.б.) бағасы мен шығуын көрсету |
нәтижесі |
1 |
2 |
3 |
|
|
2014 |
дирижёр қызметi: орындаушылық аспект |
|
|
өте жақсы |
|
|
|
|
|
5. Шет тілдер меңгеруі:
Тіл |
деңгеі |
Деңгейін белгілеу (√) |
Сертификат болған жағдайда IELTS/TOEFL және т.б. балдарын көрсету |
|
Бастауыш /beginning |
|
|
|
Орташа /Pre-Intermediate |
v |
|
|
Жалғастырушы /Intermediate |
|
|
|
Озат /Advanced |
|
|
|
Кәсіби /Academic writing |
|
|