Бутова Елена Варерьевна
Азаматтығы: Қазақстан
Байланыс мәліметтері:
E-mail: butovaye@gmail.com
Академиялық лауазымы: Аға оқытушы
Ғылыми дәрежесі: PhD
Жоғары білімі туралы дипломында көрсетілген мамандығының атауы мен нөмірі (шрифты): «6D010300 – Педагогика және психология».
Қызметкер
1. БІЛІМІ/БІЛІКТІЛІГІ (ЖЫЛ, ЕЛ, ОҚУ ОРНЫ): |
1. 2012-2015 оқу.жж. докторантуралық PhD, Қазақстан, Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық университеті.
2. 2009-2011 оқу.жж. магистратура, Қазақстан, Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық консерваториясы.
3. 2005-2009 оқу.жж. бакалавриат, Қазақстан, Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық консерваториясы.
4. 2001-2005 оқу.жж. Қазақстан, П.И.Чайковский атындағы Алматы музыкалық колледжі.
2. ЖҰМЫС ТӘЖІРИБЕСІ (ЖЫЛЫ, АЙЫ, МЕКЕМЕ, ЛАУАЗЫМЫ): |
1. 2010 ж. қазіргі уақытқа дейін – Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық консерваториясы, оқытушы
2. 2007-2008 жж. – К. Байсейтова атындағы дарынды балаларға арналған Республикалық орташа мамандандырылған музыкалық мектеп-интернатыда мектеп психологы.
3. БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ (ТӘЖІРИБЕЛЕР, ТРЕНИНГТЕР, СЕМИНАРЛАР, КУРСТАР): |
1. Курстың дәріс тақырыбы: «Жоғарғы білім беруде музыка – педагогикалық инновация». Өнертану докторы және психолог, мәдениет және инновациялық жұмыстарының проректоры, 2016 жылдың 26-30 қыркүйек аралығында Гнесин атындағы (Ресей) Кирнарской Дина Констанитинова да РАМ профессоры, 36 сағат көлемінде.
2. Өз біліктілігін жоғарылату барысындағы семинар - тренингтер: 2016 жылдың 25-30 қаңтар аралығында : « Құзыреттілік тәсіл контекстінде білім беру бағдарламасының жаңа жобасы». Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық Консерваториясында 72 сағат көлемінде
3. Оқу дәрісінің тренингі: «Қазақстан Республикасының ЖОО – инклюзивті білім беруді психологиялық – педагогикалық қолдауды ұйымдастыру», Алматы,25-26 ақпан 2016 жыл.
4. «Қазіргі заманғы жоғарғы мектепте оқу үрдісін ұйымдастыру», модульі бойынша педагогикалық ғылым докторының дәрісі тыңдалды: А.И. Герцен атындағы Ресей мемлекеттік университетінің профессоры А.П. Тряпицына.
5. 2013 жылы 19 қазан-23 қараша аралығында Ресей мемлекеттік әлеуметтік университетінде тәжірибеден өтті (Мәскеу қаласы). 90 сағат көлемінде: «Көркемдік – коммуникативтік мұғалім-музыкант мәдениеті», «Психология музыкалық іс-әрекетте», «Музыкалық қарым-қатынас» дәрістері тыңдалды.
6. Психология ғылымдарының халқаралық академиясының, оқу модульдері: «Интегративті Арт-терапия»-2011 жыл, «Интегративті ертегітерапия» – 2012 жыл.
4. ШЕТЕЛДІК ЖӘНЕ ЖЕРГІЛІКТІ БАСЫЛЫМДАР: |
№ |
Басылым атауы |
Баспаның аты |
ISBN, орны, жылы |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Басылымдағы ғылыми мақалалар, бөлімі, басқы монографиясы |
||||
1. |
Ғылыми және практыкалық мәселе ретінде студенттің әлеуметтік құзыреттігін қалыптастыру |
Ғылыми мақалалар жинағы: «Әлеуметтік жұмыстың өзекті мәселелері, тарих, қазіргі заман, болашағы» |
Екатиринбург баспа үйі «Ажур»,2013 жыл, 23-29 бет. |
|
Монографиясы: |
||||
2. |
Әлемнің жетекші елдерінің білім беру жүйесі. |
«Ұлағат» баспасы |
Алматы: Абай атындағы Қаз. НПУ, 2014 ж. |
b) Басылымдағы журналдарды рецензиялау: |
№ |
Басылым атауы |
Баспаның аты, ISBN, орны, жылы
|
Басылымдағы журналдарды рецензиялау |
ККСОН ҚР БЖҒМ, ВАК РФ |
||
Scopus |
Impact Factor |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
2 |
Педагоикалық мәселе ретінде әлеуметтілік құзыреттілік, студенттік өнер |
Журнал: « Елші ПГУ», басылым, «Педагогикалық, №3, 2014 ж. Бет-83-88 |
□ |
□ |
+ |
|
3 |
Шығармашылық мамандықтарға студенттің әлеуметтік құзыреттіліктерінің ерекше көріністері |
Ғылыми-әдістемелік журнал «Педагогика және психология»,№4- Алматы, 2014жыл. Бет-145-149 |
□ |
□ |
+ |
|
4 |
Ресей және Қазақстанда шығармашылық пәндер, студенттердің әлеуметтік құзыреттілігін қалыптастыру, салыстырмалы талдау(мысалы: РГСУ және Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық Консерваториясы) |
Л.Н.Гумилева атындағы Евразиялық ұлттық университеті Елші басылымы: гуманитарлық ғылымдар,№3,(106), Астана-2005 жыл, 117-123 бет. |
|
+ |
5. КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ҚАТЫСУЫ (2010-2016): |
№ |
Конференцияның атауы Name of the conference |
Мекеме атауы Name of the organization |
Елі Country |
Күні Date |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
ҚР (жергілікті және жоғары оқу орындарының) |
||||
1 |
Музыка мұғалімдерін даярлау өнері студенттердің әлеуметтік – мәдени әсерлері |
«Музыкалық білім беру мен мәдени білім берудің жаңа үлгісін қалыптастыру және Қазақстан Республикасының мәселелері мен болашағы» Халқаралық ғылыми практикалық конференция материалдары. Алматы 2016 жыл, 66-71 бет |
Қазақстан |
2016 жыл |
2 |
Жоғарғы оқу орнындағы студенттердің мәдени әлеуметтік құзыреттіліктері |
Халқаралық білім беру кеңістігінде : «Қазақстанның жас ғылымдарының 5-ші халқаралық ғылыми конференцияның материалдары», Алматы. Таугүл-Пресс; 2013 жыл. 168-171 бет. |
Қазақстан |
2013 жыл |
ҚР (Республикалық, халықаралық) |
||||
1 |
Қазіргі заманғы білімді шығармашылық әлеуметтік жағдай, студенттің әлеуметтік құзыреттілігін қалыптастыру ерекшеліктері |
2-ші Халқаралық ғылыми практикалық конференция материалдары: «Адам, біздің қоғаммен мәдениеттің әлеуметтік-гуманитарлық мәселелерін қалыптастыру»// Әлемдегі ғылыми жаңалықтардың ашылуы-Красноярск: ғылыми-инновациялық орталығы(ғылым мен білімнің мәселелері) ISSN: 2072-0831, №11.7(47), 2013 жыл ,22-27 бет |
Ресей |
2013 жыл |
ТМД елдері |
||||
1 |
Өнердегі студенттердің әлеуметтік құзыреттілігін қалыптастыру шарты ретінде интегративтік тәсілдері |
Халқаралық ғылыми-практикалық конференцияның баптары және материалдары. Бүкіләлемдік 27-ші жазғы универсиадаға арналған: «Ғылым , білім және спорт: тарих, қазіргі заманғы келешегі». Казань: Отан - 2013 жыл. 90-91 бет. |
Ресей |
2013 жыл |
6. ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫ: |
Жылы |
Зерттеу жұмысының тақырыбы |
ЖОО/мекеме |
Грант болған жағдайда (ҚР БҒМ, Erasmus Mundus және т.б.) бағасы мен шығуын көрсету |
Нәтижесі |
1 |
2 |
3 |
|
|
1. |
Шығармашылық мамандықтар студенттерінің әлеуметтік құзыреттілігін қалыптастырудың педагогикалық шарттары |
Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық Консерваториясы, Абай атындағы Қаз НПУ РПД докторантурасынан |
МОН РК |
|
7. ҒЫЛЫМИ ІЗДЕНІМІ (іздену аймағы): |
Еркін нысанда қысқаша баяндап беріңіз: Музыкалық білім берудегі педагогика және психология, арнайы қабілеттері, шығармашылық мамандықтарда оқитын студенттердің әлеуметтілік құзыреттілігі |
8. ШЕТ ТІЛДЕРІН МЕҢГЕРУІ: |
Шет тілдерін білемін □ Шет тілдерін білмеймін □
Шет тілдер білетіндерге:
Тіл |
Деңгейі |
Деңгейін белгілеу (√) |
Сертификат болған жағдайда IELTS/TOEFL және т.б. балдарын көрсету |
|
Бастаушы/beginning |
|
|
Ағылшын тілі |
Орташа/Pre-Intermediate |
v |
|
|
Жалғастырушы /Intermediate |
|
|
|
Озат/Advanced |
|
|
|
Кәсіби/Academic writing |
|
|