Menu HELPDESK

2022. Т. 10. № 4

Гулиева М. А. Әзірбайжанда халық үрмелі аспаптарының пайда болу тарихы және Алекпер Аскеровтың орындаушылық мектепті дамытудағы рөлі

 

Абдрахманова Э., Джумалиева Т. XX ғасырдың екінші жартысы мен XXI ғасырдың басындаығы жапон композиторлық мектебі: өкілдер және жетекші тенденциялар

 

Байсақалова А. Қазақстан композиторларының фортепиано шығармаларындағы Абай мотивтері

 

Мусагулова Г., Дуйсенгалиева В. Ғ. А. Жұбанованың заманауи орындаушылық өнер контексіндегі шығармашылығы

 

Имашева А. Қазақстанда баян орындаушылықты дамыту

 

Муратали Р. М. А. Балакиревтің «Исламей»: шедеврді қабылдау мен орындаундың кейбір аспектілері

 

Сәрсембаева Ж. Моцарттың «Сералдан ұрлау»: «Барлық түрдегі азаптаулар» арияны түсіндірудің орындау және интерпретациялық аспекті

 

Яковлев Н. Қазіргі кезеңде киноның музыкалық және дыбыстық дизайнында дыбыстық материалмен жұмыс істеу проблемасына

 

Слейманкул А. Ә. Әбдінұровтың «Пьеса для валторны и фортепиано» шығармасының музыкалық стильдік ерекшеліктері

 

Мұратұлы Ә. Мыңжасар Маңғытаевтың «Жайлауда» хор поэмасы

 

Балтабайұлы М. Э. Сежурненің маримба және ішекті аспаптар оркестріне арналған концерті