Menu HELPDESK

Композиция

Білім беру бағдарламасының тобы

В026 – Композиция

Білім беру бағдарламасы: 6В02111 – КОМПОЗИЦИЯ

МАМАНДЫҚ БОЙЫНША І ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЕМТИХАН

2 бөлімнен тұрады – жеке шығармалар мен коллоквиум.

1. Өз туындыларын ұсыну (кемінде 3 шығарма):

2. Шығармалар фортепианомен бірге/сүйемелдеусіз әр түрлі аспаптарға арналған шығарма болуы керек; қарапайым немесе күрделі формалар мен жанрларда (би, пьесалар, прелюдиялар, вариациялар, сюиталар және т. б.);

- үшінші шығарма-сүйемелдеумен дауысқа арналған (ән, романс, баллада, хор шығармасы).

Шығармаларға қойылатын талаптар:

·                   Барлық шығармалар ұқыпты терілген клавир немесе партитура түрінде ұсынылады (қолмен немесе кез келген ноталық редакторда).

·                   Туындының аудиожазбасы (тірі орындауында, не компьютердің орындауында) немесе тірі орындаудағы бейнежазба (иллюстратор) ұсынылады.

·                   Автордың өз туындыларының бірін кез келген аспапта (бейнежазбада) немесе тірі орындауда орындауы құпталады.

Бағалау критерийлері

талапкерлерге арналған мамандық бойынша

шығармашылық емтихан

Бағалау критерийлері:

33-45 балл (өте жақсы) –  жоғары деңгейдегі кез келген аспапта өз шығармаларын жатқа орындау немесе таза компьютерлік жазба; техникалық қатесіз және кедергісіз аудио немесе бейнежазба; композиторлық идеяның дұрыс нотациясы; клавир немесе партитура жақсы сапада; шығармалардың тұжырымдамасын түсіндіру; музыкалық терминологияны дұрыс пайдалану және музыкалық әдебиетті жақсы білу.

19-32 балл (жақсы): – өз шығармаларын орындаудағы және шығармалардың тұжырымдамасын түсіндірудегі қиындықтар; орташа сапалы шығармаларды жазу; туындыларды белгілеудегі елеусіз техникалық қателіктер, музыкалық терминологияны дұрыс пайдалану және музыкалық әдебиетті жақсы білу.

5-18 балл (қанағаттанарлық): – шығармалардың қанағаттанарлық жазбасы; клавир немесе қателері бар партитура; сапасыз түрдегі аудио немесе бейнежазба; құрастырылған туындылардың тұжырымдамасын түсіндірудегі қиындықтар. Музыкалық терминология мен музыкалық әдебиетті қанағаттанарлық білу.

0-4 балл (қанағаттанарлықсыз): – аудио немесе бейнежазбаның болмауы; клавирдің немесе партитураның нашар болуы; нотациядағы көптеген техникалық қателер; музыкалық терминология мен музыкалық әдебиетті нашар білу.

Музыкалық әдебиет бойынша коллоквиум – шетелдік, қазақ, орыс-кеңес музыкасын және қазіргі, шетелдік және қазақстандық композиторлардың ең танымал шығармаларын білу.

Бағалау критерийлері: форма сезімі, ассоциативті-бейнелі ойлау, музыкалық-теориялық дайындық, жалпы дүниетаным, импровизация.

ІІ МУЗЫКАЛЫҚ-ТЕОРИЯЛЫҚ ПӘНДЕР БОЙЫНША ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЕМТИХАН

Музыка теориясы бойынша кешенді емтиханға гармония және сольфеджио бойынша жазбаша емтихандар кіреді

Гармония – жазбаша: туыс тоналдықтарға ауытқитын, альтерацияны қолдана отырып, аккордтық емес дыбыстармен период формасындағы  біртоналдық тапсырма

Сольфеджио – жазбаша: туыстықтың I дәрежесінедегі модуляциясы бар гармониялық түрдегі 3 дауысты диктанты.

Музыкалық-теориялық пәндер бойынша ІІ-шығармашылық емтиханды бағалау критерийлері

Бағалау критерийлері:

33-45 балл (өте жақсы): - сольфеджио бойынша диктантты дұрыс жазу, гармонияны, өлшемді, тактілер санын, модуляция бағытын анықтау; аккордтарды құру, дауысты құру, модуляция бағыты, функционалдық логика тұрғысынан үйлесімділік бойынша есепті дұрыс шешу.

19-32 балл (жақсы): – тоналдықты, өлшемді, тактілер санын, модуляция бағытын дұрыс анықтау, сольфеджио бойынша диктантта шамалы дыбыс-жоғары және ырғақтық қателіктердің болуы; аккордтарды құру, модуляция бағыты, функционалдық логика тұрғысынан үйлесімділік бойынша есепті жақсы шешу, дауыс жүргізуде және ауытқу тоналдығында елеусіз қателіктердің болуы.

5-18 балл (қанағаттанарлық): – сольфеджио бойынша диктанттағы тоналдықты, өлшемді, тактілер санын, модуляция бағытын анықтаудағы қателер; үйлесім бойынша есепті орташа шешу – модуляция бағытын анықтау, бірақ дауыс жүргізудегі, аккорд құрудағы, функционалдық логикадағы, ауытқу тоналдығындағы, каданстарды анықтаудағы қателер.

0-4 балл (қанағаттанарлықсыз): – сольфеджио бойынша диктант жазу және гармония бойынша есепті шешу дағдыларының болмауы.