Menu HELPDESK

Саманова Динара Бейсаганова

Саманова.jpg 
      Азаматтығы: Қазақстан

    

      Байланысу деректері:

      E-mail: dinara_samanova@mail.ru

      Тел.: 8-747-541-64-15

      Академиялық лауазымы: аға оқытушы

      Ғылыми дәрежесі: педагогика ғылымдарының магистрі




Жоғары білімі туралы дипломда көрсетілген мамандығының атауы және шартбелгі: Педагогика и психология.

 

Штаттық

                                                         

 1. БІЛІМІ/БІЛІКТІЛІГІ (ЖЫЛЫ, ЕЛ, ОҚУ ОРНЫ):    


1. 2011-2013 жж. - Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы, «6М010300 – Педагогика және психология» мамандығы бойынша магистратура;

2. 2003-2007 жж. - Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы, «Музыкалық білім берудегі педагогика және психология» мамандығы бойынша баклавриат;

3. 1999-2003 жж. - Қ.Байсейітов атындағы Талдықорған музыкалық колледжі, «Домбыра» классы бойынша.


 2. АТАҚТАРЫ, МАРАПАТТАРЫ, СЫЙЛЫҚТАРЫ (ҰЛТТЫҚ, ХАЛЫҚАРАЛЫҚ):  



 Жыл    

 Атағының, марапаттың, сыйлықтардың атауы    

Ұйым

Ел

2012 ж.

 Алғыс хат

 Құрманғазы атындағы ҚҰК    

 Қазақстан    

 2019 ж. 

 Құрманғазы атындағы ҚҰК 75 жылды Медаль

Құрманғазы атындағы ҚҰК

Қазақстан

 

3. ЖҰМЫС ТӘЖІРИБЕСІ (ЖЫЛЫ, АЙЫ, МЕКЕМЕ, ЛАУАЗЫМЫ):


1. 2006-2007 жж. - Құрманғазы атындағы ҚҰК "Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер" кафедрасының лаборанты;

2. 2007 жылдан қазіргі уақытқа дейін "Музыкалық білім беру және психология" кафедрасының оқытушысы.

      

 4. БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ (ТӘЖІРИБЕЛЕР, ТРЕНИНГТЕР, СЕМИНАРЛАР, КУРСТАР):    



1. 28-29 желтоқсан 2010 ж., «Болон процесінің негізгі қағидаттарын іске асыру және Қазақстанның жоғары оқу орындарында ECTS жүйесін енгізу», Алматы қ.;
2. 17-28 қаңтар 2011 ж., «Оқу үрдісінде мультимедиялық техниканы қолдану», Құрманғазы атындағы ҚҰК, Алматы қ,;
3. 20-26 қазан 2011ж., психология ғылымдарының докторы, әлеуметтік-гуманитарлық институтының профессоры (Таллин, Эстония) Т. Листопадтың шеберлік сыныбы. көлемі 56 сағат.
4. 18-23 Қаңтар 2016 ж. «Білім беру саласындағы басқару дағдыларын дамыту» оқыту семинары, Құрманғазы атындағы ҚҰК, Алматы қ,;
5. 02-07 мамыр 2020 ж. «Психолог жұмысындағы МАК: Қазақстандық қадамдар», «Jety kazyna» Ullesimdi damytudyn Bilim ortalygy» вебинары, Нұр-сұлтан қаласы. Көлемі 56 сағат.
6. 18-24.06. 2020 ж. «Онлайн оқыту: мүмкіндіктер және практикалық қолдану» Онлайн-курсы, Құрманғазы атындағы ҚҰК, Алматы қ, көлемі 72 сағ.

       

 5. КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ҚАТЫСУЫ (2010-2016):    



Конференцияның атауы

Name of the conference

Ұйымның атауы

Name of the organization

Ел

Country

Күні

Date

1

2

3

4

5

ҚР (жергілікті және жоғары оқу орны ішілік)

1.

 Профессионально-педагогическая направленность мировоззренческой подготовки будущего педагога-психолога музыкального образования 

 Психология және педагогика контекстіндегі Музыка. мақалалар жинағы музыка білім берудегі педагогика және психология кафедрасының 10 жылдығына арналған

 Құрманғазы атындағы ҚҰК, Алматы қ.

 2011 ж.

2.

 Основы творческой деятельности педагога-музыканта

 Музыкалық мәдениет және білім беру мәселелері. Қазақстан Тәуелсіздігінің 20 жылдығына арналған мақалалар жинағы.

 Алматы қ.

 2011 ж.

ҚР (Республикалық, халықаралық)

1.

 К вопросу о современной системе управления учебным процессом в высшей музыкальной школе

 "XXI ғасырдың музыкалық білімі: шындығы мен болашағы"Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары.

 Алматы қ.

 21.10.2011 ж.

2.

 К проблеме профессиональной компетентности педагога-психолога музыкального образования

 "Педагогтың имидждік құзыреттілігі: текория, тәжірибе және даму болашағы"атты республикалық ғылыми-практикалық конференцияның еңбектері.

 Тараз қ.

 30 наурыз 2012 ж.

3.

 О профессиональной подготовке будущего педагога-психолога музыкального образования к осуществлению этнического воспитания учащихся

 Дәстүрлі және заманауи музыканың өзекті мәселелері, тәжірибесі мен даму келешегі "атты Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция»

 Құрманғазы атындағы ҚҰК, Алматы қ.

 2014 ж., 19 қараша

4.

 Теоретические аспекты личностного развития будущих педагогов как субъектов образования

 

 Кәсіби музыкалық білім: теория және практика "халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы"

Құрманғазы атындағы ҚҰК, Алматы қ.

 27 қараша  2019 ж.

5.

 Формирование этнического компонента идентичности педагога-психолога музыкального образования в процессе обучения

 «GLOBAL SCIENCE AND INNOVATIONS 2020: CENTRAL ASIA» № 4(9). Маусым-шілде 2020 "педагогикалық ғылымдар" сериясы»

 Нұр-сұлтан қ.

 20-22 маусым 2020 ж.

ТМД елдері

1.

 К проблеме этнической компетентности педагога-психолога музыкального образования

 "Өнер жастардың көзімен": студенттер, аспиранттар мен жас ғалымдардың 4 халықаралық" VII бүкілресейлік " ғылыми конференциясының материалдары

 Красноярск қ.  

2013 ж.

 2.            

 Взаимоотношения субъектов в студенческом коллективе

 Қазіргі әлемдегі өзекті ғылыми зерттеулер 1-шығарылым (57) 3-бөлім қаңтар 2020 ж. Журнал

 Переяслав қ.Украина

2020 ж..

       

 6. ШЕТ ТІЛДЕРІН МЕҢГЕРУІ:  


Шет тілдерін білемін□                                     Шет тілдерін білмеймін□

Шет тілдерін білетіндер үшін:

 

Тіл

Деңгейі

 Деңгейін белгілеу(√)    

 Сертификат болған кездеIELTS/TOEFL балдарын және т.б. көрсетіңіз 

 Ағылшын тілі      

 Бастаушы/beginning

 

 

 

 Орташа/Pre-Intermediate    

*